BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Lata dagar

Publicerad 2013-01-30 16:38:17 i Shanghai

Tjenixen!
 
Jag och Martin gör inte många knop om dagarna, jag har nog aldrig kännt mig så lat som under det här jullovet. Jag som gnällde över tenta- plugg och inlämningar i december och bara ville lata mig, känner nu efter en dryg månads ledighet, att det faktiskt snart är dags att göra lite nytta igen. Nu råkar det vara så att skolan inte börjar igen förrän den 18:e februari så jag har ytterligare tre veckor på mig att lata mig lite mer (kanske egentligen är precis vad jag behöver för att orka en intensiv vårtermin?) 
 
Så vad gör vi om dagarna? Äter mys frukostar med massa gott, kollar på film(er!) och pluggar kinesiska..."Life on a stick"
 
STOR KRAM
/ B
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela