BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

En klar favorit - Barbarossa

Publicerad 2013-01-25 09:46:00 i Shanghai

Hej fredag!
 
Lite konstigt är det ändå, jag som just nu är mitt i min längsta ledighet sedan jag gick på högstadiet, går ändå runt och ser fram emot helg :) Lite galet då vi egentligen inte har något spännande inplanerat, och sovmorgon kan man ta nästan varje dag.
 
Vet att jag har skrivit om Barbarossa tidigare, men det tåls att säga det igen, bra atmosfär, okej priser och galet goda drinkar (ett extra + är även att det ligger inom gångavstånd hemifrån från oss)
 
Nää vad säger ni, dags att ta helg va?!
 
puss & kram
Bella och Martin
 
Lite gamla pics från vårt Sverige besök - Mys :)
Drinken "Apple bite" serverad med citrongräs - coolt ska de vara därav "syltburks-glaset"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela