BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Tisdagen den 26:e februari 2013

Publicerad 2013-02-26 15:01:26 i Shanghai

Hej tisdag,
 
Nu verkar mitt schema vara klart efter många om och men. Förra året var jag så inne på att ha det ultimata schemat att jag i slutändan nöjde mig med ganska "kassa" kurser. Missförstå mig rätt kurserna i sig var inte dåliga, men hade jag vetat det jag vet nu så hade jag antagligen valt helt annorlunda. 
 
I år läser jag ämnen som jag tycker är intressanta, och jag har även varit väldigt selektiv när det gäller lärare...man lär sig den hårda vägen. Tror att det kommer att bli kanon, mycket plugg men roligt!
 
I söndags hade vi kanon väder, men både igår och idag har det regnat och varit kallt. 
 
Imorgon väntar nya utmaningar!
 
Love
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela