BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Full fart framåt

Publicerad 2013-02-21 17:57:00 i Shanghai University of Finance and Economics

Heeej!
 
Precis som jag skrev i mitt förra inlägg så är mina skoldagar verkligen långa. Och eftersom jag tre dagar i veckan avslutar med tre timmar kinesiska så går hjärnan på högvarv, och man känner sig helt slut när man väl är hemma. Det känns absolut som att jag kommer att lära mig en massa kinesiska under våren.
 
Jag har även hunnit träffa många av de nya utbytesstudenterna. Ett riktigt avslappnat gäng, där fransmän och spanjorer är överrepresenterade. 
 
Snart helg...
 
Love
B
 
I bokhandeln hittade jag här om dagen nagelklippare bland pennorna?! Ser ni sambandet? Inte jag heller :) OIC...(only in China)
Jag har även hittat ett nytt plugg café - Emmett. Skolstarten har med andra ord börjat bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela