BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Shanghai University

Publicerad 2012-09-09 14:19:00 i Shanghai

Tjohoo!
 
Jag har alltid tyckt att vi har haft det ganska lagom med skolarbete i Sverige, varken for mycket eller for lite.
 
Dock hade inget kunnat forberada mig for det har, det ar som man sager, kineserna ar sma arbetsmyror. Jag kommer att lasa sex kurser parallellt hela terminen. Efter forsta veckan i skolan ska jag nu halla fyra foredrag, lamna in ett arbete i makro samt skriva en uppsats och allt ska in nasta vecka....
 
Annars maste jag saga att lararna ar mycket bra, och jag har trevliga klasskamrater. Alla utbytesstudenter ar vekligen har for att ha roligt och man ser till att ta hand om varandra!!
 
xoxo
Bella

Kommentarer

Postat av: Patty

Publicerad 2012-09-10 09:20:52

Åh va kul att följa dig nu! Ledsen att jag inte kunde komma och säga hejdå... Hoppas ni trivs och att ni hittar sjysst boende :) puss

Svar: Allt har verkligen löst sig kanonbra med boende:D
Bella & Martin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela