BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Media Markt

Publicerad 2012-09-21 14:10:00 i Shanghai

What's up?!
 
Var fredag har spenderats i elektronik butiken "Media Markt". Bade jag och Martin har investerat i varsin ny dator. Min gamla hade sett sina basta dagar, och da ingen forstar svenska, jag har gamla windows xp och jag haft min gamla dator i ett antal ar sa bestamde jag mig for att kopa en liten Samsung netbook.
 
 
Och an sa lange ar jag helt kar min nya kamrat! Den vager nastan ingenting och gar ner i mina vaskor, vilket innebar att jag inte behover slappa tva vaskor till skolan, nice:) Nu ar det inte sa att elektronik ar mycket billigare har, men da Media Markt kor att du far presentcheckar pa allt du koper sa blev det i slutandan valdigt prisvart.
 
 
 
Kanns otroligt skont att kunna sitta hemma och skriva!
 
Ha en kanon fredag,
 
(1337)
Bella & Martin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela