BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Lite bilder...

Publicerad 2012-09-16 16:03:08 i Shanghai

Hej!
 
Min dator ar fortfarande sonder, men jag har fatt tag i nagra bilder via Martins iphone samt fran skolans hemsida.
Om i kollar i "arkiv" eller bland gamla inlagg sa har jag lagt till nagra bilder dar med!
 
 

Bilder fran opening cermony
 
(Alla elever uppstallda efter arskurs)
(Bild tagen pa min fodelsedag, japansk restaurang i Down Town Shanghai)
 

Jag och M pa Cloud 9
 
Jag och andra utbytesstudenter pa "Helens bar"
 
Fler bilder kommer sa fort jag har mojlighet att publicera dem!
 
xoxo
Bella

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-30 14:21:51

Vackra du!

Svar: Tack snälla:)
Bella & Martin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela