BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

En lugn helg

Publicerad 2012-09-23 08:53:31 i Shanghai

Hej på er alla!
 
Vi har haft en väldigt lugn och skön helg, och på det stora hela inte gjort många knop. Eftersom allt har varit så intensivt sedan vi kom till Shanghai, har det varit väldigt skönt att bara slappa. Tiden går kanon fort här trots att man inte gör något :) Helgens hojdpunkt var att gå ut och sjunga Karaoke, kommer ett inlägg med bilder senare!
 
Det känns bra att bra att borja veckan utvilad, framforallt som jag vet att det kommer behovas. Imorgon måndag kommer jag att ha min forsta tenta i "Managerial accounting". Och efter har jag lektioner fram till kl. 22 ("International marketing"), på tisdag då jag rent schemamässigt egentligen ska vara ledig ska vi gora två grupparbeten och en intervju (allt for kursen "Management").
 
På onsdag ska ska jag forutom lektioner hinna gora ytterligare ett grupparbete ("Managerial accounting"). Och så finally torsdag, tre lektioner (blandat) och inlämning av en uppsats (Real Estate Appraisal). Så den kommande veckan blir det full fart!
 
 
En bild ifrån Rayfont hotels lounge
 
Ha en fortsatt trevlig sondag!
 
xoxo
Bella och Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela