BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

TGIF

Publicerad 2012-10-26 13:01:28 i Shanghai

Hello!
 
Ledsen för kass uppdatering av bloggen, som ni kanske har förstått så har skolarbetet tagit sin tid. Nästa torsdag kommer jag att vara så glad, då har jag äntligen gjort alla mina "mid terms tentor" :)
 
Tog idag en välbehövlig paus från plugget. Jag och M. gick till Starbucks där vi njöt av gott kaffe (salted mocha frappe) och fruktsallad, mums.
 
Jag som alltid har varit en riktig kaffenörd har dragit ner rejält på kaffe drickandet sedan vi kom till Kina, då det enbart finns ett fåtal ställen som serverar bra kaffe (självklart kostar det också därefter).
 
Efter det tog jag och Martin en härlig promenad genom "Peoples Park". Vi som aldrig har bott mitt i smeten tidigare tycker att det är ganska skönt att vi bor så centralt som vi gör.
 
Nu blir det fortsatt fredagsmys och lite plugg. Ha en grym fredag!
 
xoxo
 Bella & Martin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela