BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Tentaplugg

Publicerad 2012-10-23 12:29:00 i Shanghai University of Finance and Economics

Tjabba!
 
Kort uppdatering - läxorna är klara, jag har sammanfattat allt vi har gjort i "Management information system" kursen, så nu är det dags att köra ett stenhårt race med tentaplugg. (Nästa vecka tentar jag; managerial accounting, management information system, intermediate macroeconomics och business negotiation) Visst låter det skoj?
 
Kram Bella
 

Kommentarer

Postat av: patty

Publicerad 2012-10-24 01:38:00

vill bara säga att du är så grym som pluggar på som du gör!! :) och bloggen är lika kul att läsa som vanligt, du skriver superbra och tar mycket bilder! man blir glad och ressugen,( speciellt eftersom jag inte får flyga nu...) puss på dig bella! ps. fan va jag saknar tenniiiiiiiis......längtar efter at ba klippa till en boll hårt som fan haha!

Svar: Tack finaste du :) tänk att det bara är en månad kvar tills ni får er lillla, åhhh <3 Klart vi ska lira lite tennis när jag kommer hem!! Puss & Kram B
Bella & Martin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela