BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

My crazy life in Shanghai

Publicerad 2012-10-27 18:14:46 i Shanghai University of Finance and Economics

God kväll!
 
Klockan börjar närma sig midnatt här i Shanghai, och då tänker ni väl antagligen att nu måste Bella & Martin hålla på och göra sig iordning för att gå ut och parta lite.....ni kunde inte ha mer fel. Klockan är visserligen mycket och jag har haft roligare lördagar, men jag håller fortfarande på och pluggar inför kommande veckans tentor. Kirsi en kompis, skämtade och sa att vi har nog umgåtts för mycket med kineser när vi kommer på tanken att stanna hemma och plugga sent en helgkväll....
 
För att visa att jag inte har tråkat ner mig totalt lägger jag upp några bilder från förra helgen :)
 
Martin, Kirsi, Sven och Connie
 
Kirsi, Connie, Mo och jag
 
Kirsi, jag, Connie och Melissa
 
Dags att återvända till den fantastiska världen av "activity cost pools, cost drivers & overhead application rates"
 
puss&kram
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela