BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Kinesisk Halloween...

Publicerad 2012-10-31 15:59:00 i Shanghai

Happy Halloween!     
 
Eftersom jag sysselsatte mig själv med en massa plugg föregående helg så missade jag även Halloween :(
Jag har sedan jag var liten varit barnsligt förtjust i att spöka ut mig och att skrämmas...
 
Jag pratade med några kinesiska studenter tidigare i höstas, då sa de att de firar Halloween i juli?! Tror att de måste ha missförstått mig för även om det inte är mycket så har jag sett lite Halloween "pynt"
 
 
 
 
Ni får helt enkelt hålla tillgodo med dessa gamla godingar ;)  pics från Halloween 2010...
 
 
Snyggast i stan?!
 
 
Lätt en av mina bästa utstyrslar, håller ni inte med?
 
 
xoxo
Bella

Kommentarer

Postat av: Vicky

Publicerad 2012-10-31 23:37:19

Haha grymt Bells! /V

Svar: Tack för att du skickade över picsen:)
Bella & Martin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela