BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Gårdagen

Publicerad 2012-10-07 11:30:38 i Shanghai

Hej där ute i stugorna!
 
Lördagen bjöd på ett IKEA- besök, vi mumsade glatt köttbullar och köpte knäckebröd och skorpor (ja, vi åkte enbart dit för att handla mat!)
Hade ett par kompisar över på en fördrink och sedan middag på restaurangen "Di Shui Dong".
 
En trevlig restaurang med god mat, stämningen i vårt sällskap var på topp och vi kan lova att det blev många skratt under kvällens gång!
 
 
 
Imorgon är det tillbaka till skolan som gäller, jag har pluggat undan en del så det borde inte bli en alldeles för tuff vecka (peppar,peppar ta it trä...)
 
Om ni har några önskemål om vad ni vill att jag ska skriva om här på bloggen, eller förslag på vad jag kan förbättra så lämna gärna en kommentar <3
 
STOR KRAM
/B
 
 

Kommentarer

Postat av: Owe Sydorw

Publicerad 2012-10-07 14:45:01

Hej gumman!
Vi tycker du gör det här bra.
Är imponerande att du hinner med för det verkar som kraven i skolan är tuffa.
Ha det bra och hälsa Martin
Owe & Rozitha

Svar: Tack:) Det är skoj att skriva, känns som man kommer ihåg så mycket mer då!Skulle ni framtiden vilja att jag skrev om någonting speciellt, är det bara att lämna en kommentar så ska jag se till att åtgärda det :)
Love
B
Bella & Martin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela