BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Trippel date <3

Publicerad 2012-11-29 10:30:00 i Shanghai

Förra veckan var vår vän Kirsis pojkvän här på besök från Finland, så vad passade bättre än en trippel date med oss och (skolans nya par) Connie och Tobias ;)
 
Vi mumsade teppanyaki och det är helt galet vad gott allt var...särskilt sushin :) Tur att det snart är dags för middag, jag blev hungrig av att bara titta på bilderna!
Ganska nöjd kille :)
Jag fick höra att jag fortfarande är alldeles för västerländsk eftersom jag bestämde mig för att äta med vanliga bestik..... (asså inte sushin, men allt som behövde skäras!)
 
 
 
Kolla vad jag lyckades tajma.....eller valde jag med flit bästa platsen?
 
PUSS & KRAM
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela