BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

"The roof is on fire"

Publicerad 2012-11-16 18:14:00 i Uteliv Shanghai

God kväll,
 
Vid det här laget kan ni väl antagligen gissa var jag tillbringade torsdags kvällen... japp det blev en vända till Bar Rouge. Och stället var fullständigt "on fire" ;)
 
Den här veckan har gått otroligt fort, men det känns som jag har en bra balans mellan skolarbeten och nöjen. Jag har nu kommit in i alla rutiner och allt flyter på. Jag har även börjat spendera mer tid på att lära mig kinesiska (mer om det imorrn).
 
Som fransmännen skulle säga,
 
Bisous
Bella
 
En brinnande bardisk, en klassiker på BR
  
Cynthia, jag och Connie
 
uppdatering: då internetuppkopplingen inte vill samarbeta får ni ser fler bilder imorgon :D
 
More pics:
Hela gänget :D
 
Connie, Tobias och så lilla jag
 
 
Kevin, Clement och Cynthia
 
(btw jag försöker fortfarande ladda upp bilden till gårdagens inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela