BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Hakuna Matata

Publicerad 2012-11-07 15:02:48 i Shanghai

"Gör att man blir glad, finns inga bekymmer man är lycklig var dag...är en härlig tid, filosofi..."  
Jag tror bestämt att jag börjar sakna min kära vän TV:n...igår blev det "Aristocats" och idag  "Lejonkungen". Ganska skönt är det ändå att vara TV fri, jag inbillar mig kanske bara att jag får mer vettiga saker gjort men det känns bra :)
 
puss puss
yours B
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-11-18 13:39:53

Vilken fantastisk bild !!!!!och vad bra att du skriver. Och vad trevligt du skriver!
Hade tappat din bloggadress men fick den idag av M i mail.
Verkar ju underbart roligt ni har- TOPPEN
men förmanade mig då .....snälla
lägg in litet vita dagar emellanåt.....
Kram susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela