BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Coco

Publicerad 2012-11-01 12:11:00 i Shanghai

Nix, titeln hänför sig inte till mig, utan till mitt nya favorit ställe "Coco". Detta ställe blir även veckans hiss då deras goda drycker kan göra vem som helst glad :)
 
Jag brukar dricka "Pearls milk tea", vilket är mycket mjölk, lite te och någon slags gelé kulor, det låter hemskt (och frågar man Martin så kommer han säga att det är det äckligaste han någonsin prövat) men jag tycker att det är grymt gott. För priset  av 1/5 av vad en kaffe kostar så har jag hittat mitt nya substitut :)
 
 
 
(Veckans diss går för övrigt till baren Dadas, så sjukt crapigt ställe att jag inte ens bemödade mig att ta en bild....säger det mesta)
 
puss & kram
Bella och Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela