BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Tisdag den 4e december

Publicerad 2012-12-04 06:42:31 i Shanghai

Tjabba!
 
Som jag tidigare skrivit så har inga julkänslor infunnit sig för mig, så det känns lite små knasigt när man kollar i kalendern och inser att det är julafton om mindre än tre veckor! 
 
Idag ska jag på en föreläsning om hur man bygger ett "Luxury brand in China". Tror att det kan bli intressant, det är en gästprofessor som håller i det.
 
Finaste vännerna :)
 
Pussss
Bella
 
 

Kommentarer

Postat av: Katta och Sam

Publicerad 2012-12-04 22:50:56

Hej B & M
Här är det -17 grader och snö, så Ni kan ändå vara glada över att Ni inte har julkänslor.
Miss you!

Svar: Läser om snökaoset på Aftonbladet och den delen saknar man inte (skrapa fram bilen, skotta, alltid komma försent), men hela julmyset med lussekatter och julmat det saknar jag. Ska på julfest på svenska handelskammaren på fredag, då ska jag mumsa "gula katter" :D ! Puss & kram på er och hälsa alla <3
Bella & Martin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela