BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Nedräkning

Publicerad 2012-12-16 16:02:45 i Shanghai University of Finance and Economics

Ja, hade det varit 10 år sedan så hade det varit nedräkning inför Julafton, men den här nedräkningen är inför kommande veckans tentor...jag har gjort mitt bästa och kommer att kriga hela nästa veckan!
 
Ledsen för kass uppdatering av bloggen, men det kan inte hjälpas. Som mina föräldrar skulle säga skolan går först och sedan nöjen. Lovar att bjussa på galet många fina inlägg under vinterlovet! 
 
Håll tummarna för mig, nu kör vi!
 
(Jag tror att jag befinner mig på trappsteget "I can do it" får se var jag slutar tenta perioden någonstans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela