BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Min jul <3

Publicerad 2012-12-25 18:28:00 i Shanghai

God fortsättning!
 
Ja, nu undrar ni nog, hur gick det att fira jul i Shanghai? Utan riktig julmat och familj? Det gick faktiskt över förväntan, vi alla gjorde vårt bästa och det blev faktiskt otroligt trevligt!
 
Vi hade knytkalas och det är första gången jag äter spanska tapas, fish and chips och tyskt julgodis på självaste julafton (+ en lunch bestående av sushi...) Det var inte dåligt...bara annorlunda :D. Tackvare Skype hade man lite koll på vad som hände hemma också :) 
 
Efter att gästerna hade gått hem så såg jag och Martin på "Svensson, Svensson" :) Mer jul än så blir det inte!
 
Sedan undrar ni väl även om jag har varit snäll i år? Och ja, tydligen tycker folk det och jag fick panda strumpor (internskämt som spårat), ett 3d pussel, ansiktsmask, svensk choklad, presentkort på massage, och en panda spegel. Sjukt glad att jag har så fina och omtänksamma vänner <3
 
xoxo
Bella
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela