BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Måndagen den 10 december 2012

Publicerad 2012-12-10 15:45:51 i Shanghai

God kväll!
 
Det är en väldigt trött tjej bakom tangenterna, lämnade lägenheten kl. 7.30 för att åka till skolan och kom precis hem kl. 22.30. Måndagarna har hela tiden varit den klart mest påfrestande dagen, men nu med alla presentationer, projekt och final exams så är det värre än någonsin.
 
Jag tentar nu 6 ämnen på två veckor, samtidigt som vi ska hålla i fyra presentationer för "Final projects" (och skriva dem!). Sedan har jag 4 observations rapporter, en portfolio och en uppsats som ska in. Jag tycker ändå att jag har förberett mig för det här. En av de få utbytesstudenterna som faktiskt har full närvaro (i alla klasser!) för hela höstterminen.
 
Här kommer lite julmys - Shanghai style ;)
over and out <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela