BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Green massage

Publicerad 2012-12-30 15:47:00 i Shanghai

Tjena!
 
Gårdagen bjöd på lyx, först blev det julklapps massage på "Green massage" tillsammans med Connie och Kirsi. Jag har varit på massage ett par gånger här i Kina och det här är absolut en av de bästa (och by far den dyraste). Först blev det en kort massage av armarna för att öka blodtillförsen i överkroppen, sedan ett fotbad, fotmassage och sedan en fot skrubb. Efter var det dags att "vila" och då var jag i gränslandet till att somna, under tiden så masserade de vaderna och benen. När de sedan "väckte" oss ville vi egentligen bara ligga kvar på bäddarna, och mer massage kändes fullkomligt onödigt (snacka om i-landsproblem).    
 
Så vi "tvingade oss upp" och fick sedan 90 min massage av axlar, rygg, armar och ben. Och det knakande och knäckte och de lyckades hitta så många ömma punkter (jag har släppat en del böcker och burit tungt och framförallt mina axlar vet om det) och efteråt kände jag mig en dec längre. 
 
Efter detta blev det middag på Wagas, film- och spelmys hemma hos Tobias och vid klockan 02 beställde vi hemleverans från McDonalds. Japp. det går att beställa McDonalds och få det hemleverat dygnet runt för en kostnad av 7 RMB c. 8 SEK, lätt värt det framförallt som det var snöstorm ute. Nix jag skojar inte om snön, visserligen så låg knappt någon snö kvar på marken men det blåste från alla håll.
 
Love B
Världen bästa tjejer :)
En Connie klassiker - mango sallad
Beställa McD. via deras hemsida...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela