BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Första halvlek avklarad snart dags för andra

Publicerad 2012-12-21 10:02:00 i Shanghai University of Finance and Economics

Heeej!
 
Jag är ganska glad och nöjd, har nu gjort mer än hälften av tentorna. Tre av dem känns som att de gick bra (Management information system, International Marketing och Management) och en är jag smått osäker på (Real Estate Appraisal).
 
Tentan i "Real Estate Appraisal" tentan var uppdeltad i två delar, del B gick grymt bra, men del A som var värd mer poäng la jag för lite tid på...man tycker ju att man borde ha lärt sig att strukturera upp tentatiden väl, jag har ju skrivit ett par tentor. Hur som helst det som är bra är vi fick veta våra poäng för våra hemprojekt, och där är jag faktiskt grymt stolt! Jag fick nämligen A+, vilket är det högsta man kan få (100/100). Så jag borde ha klarat den kursen också :D
 
Utöver detta har jag gjort:
+ En presenation i marknagsföring om McDonalds
+ En presenation i Business negotiation
+ Redovisat ett slutprojekt i Mangament information system
 
Nästa veckas utmaning är tenta och inlämning av slutprojekt i Managerial accounting och sista tentan för terminen blir i Buisness negotiation...efter det förtjänar jag ett låååångt vinterlov <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela