BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Äntligen Jullov

Publicerad 2012-12-27 15:58:59 i Shanghai

Hej på er allesammans!
 
Idag skrev jag terminens sista tenta, känns helt okej. Har nu kommit in i vanan att skriva en tenta om dagen...nästan i alla fall :) Skönt att det är över. Den tråkiga aspekten av att terminen är slut, är att mer än hälften av de internationella studenterna åker hem nu. Blir lite tomt, men det fylls på med nya människor i februari så det blir skoj.
 
Mitt jullov kunde dock inte ha börjat bättre för nästa vecka kommer min mamma och min syster hit, som jag har längtat <3 
 
Puss & Kram
Bella
En av mina julklappar- tadaaa PANDASTRUMPOR
 
Japp, det bor en liten norrläning i mig, jag älskar lingonsylt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela