BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

Shanghai 28.08.2012

Publicerad 2012-08-28 17:36:45 i Allmänt

Ni hao!
 
Vi har tagit oss utan nagra storre problem till Shanghai. Vad galler att resa med Aeroflot sa tycker jag att man fick vad man betalade for. Flygplanen var helt ok, maten som flygplansmat ar, ok utbud av filmer. Det enda som var att anmarka pa var servicen, flygvardinnorna ar inte anstallda pga av sin charm om man sager sa.
 
De flesta av kineserna ar vanligt installda och forsoker hjalpa till trots obefintliga engelska kunskaper! Jag har i flytten eller bland bagaget forlagt min kamerasladd men lovar att sa fort den ar lokaliserad (eller ny inkopt) att uppdatera med massa bilder.
 
Imorgon sa jag registrera mig pa universitetet, ska bli spannande!
 
xoxo
Bella

Kommentarer

Postat av: Kinesen i shanghai

Publicerad 2012-08-28 17:58:18

oh ho sager den andra som foljde med :). bilder kommer nar Bella fixat kamerasladd

Svar: jaså det gör han?! hahaha
Bella & Martin

Postat av: Vixs

Publicerad 2012-08-28 21:01:42

Åh du är redan flitig med bloggen ser jag ;) Då väntar vi med spänning på bilderna! xx /V

Svar: Ja, jag kommer att forsoka att blogga minst ett inlagg om dagen, men blir ju klart mer intressant nar det borjar dyka upp lite pics=)
Bella & Martin

Postat av: Andy

Publicerad 2012-08-29 09:40:18

Woop woop! :)

Svar: Wiehoooo! Hur gar det infor Tysklands flytten?
Bella & Martin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela