BELLA IN SHANGHAI

Ni är välkomna att följa äventyret, det är här det händer!

"Only the sky is the limit"

Publicerad 2012-08-27 15:56:00 i Shanghai

När detta publiceras har mitt äventyr börjat, antagligen sitter jag på ett flyg, Min resa börjar lite omständigt så jag flyger Arlanda, Stockholm - Köpenhamn - Moskva och sedan till slut Shanghai. Varför göra det lätt när man kan göra det svårt? (old saying)
 
xoxo
Bella
 
Btw vi flyger ryska Aeroflot för första gången, någon som har någon erfarenhet av dem?
 
(www.airplane-pictures.net)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Andy

Publicerad 2012-08-27 23:44:27

Ooh nu är du snart där! :) Har flygit aeroflot en gång, funkade superbra!

Svar: Jag var faktiskt forvanad, allt gick kanon =) helt klart over forvantan och jag kommer latt att flyga med dem igen!
Bella & Martin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela